مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-18حوادث

ارسال پیامک پلیس به 2700 راننده پر سرعت/«قرارگاه کنترل سرعت» فعال است


جانشین پلیس راهور پایتخت از ارسال پیامک تخلف رانندگی برای 2700 راننده در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی شهر امن از ادامه فعالیت قرارگاه کنترل سرعت در شهر تهران خبر داد و اظهار داشت:برای 2735  راننده  پرسرعت در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان ضرورت کار قرارگاه سرعت در شهر تهران اظهار داشت: با پیگیری هایی  که صورت پذیرفت امسال نیز مجدداً قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ کار خود را ادامه داده و همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت این کار را برعهده داشته و زیر نظر مستقیم رییس قرارگاه سرعت فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: قانون گذار سرعت را به سه بخش تقسیم کرده است که بخشی از سرعت ها تا 30 کیلومتر بیشتر از حد مجاز، بخش دیگری 30 کیلومتر تا 50 کیلومتر بالاتر از حد مجاز و بخش سوم  نیز سرعت های بالاتر از 50 کیلوتر در ساعت لحاظ می شوند.

  وی با بیان اینکه قرارگاه کنترل سرعت در پلیس راهور تهران بزرگ سرعت های بالاتر از 50 کیلومتر در ساعت را مورد بررسی و کنترل قرار می دهد تصریح کرد: در شب دوربین ها سرعت ها را ثبت کرده و فردای همان روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک پلیس به 2700 راننده پر سرعت/«قرارگاه کنترل سرعت» فعال است

ارسال پیامک پلیس به 2700 راننده پر سرعت/«قرارگاه کنترل سرعت» فعال است