مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-18سياسي

آغاز بهره برداری از مخزن 5 هزار مترمکعبی نظرآباد/ تأمین آب تا 20 سال


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: کلنگ زنی مخزن 5 هزار مترمکعبی نظرآباد انجام می شود و انتظار می رود بسترهای لازم برای انتقال آب سد طالقان فراهم شود.

- علی حدادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات کم آبی شهرستان های غربی استان البرز اظهار کرد: پیرو جلساتی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون با وزیر نیرو و معاونین مربوطه داشتیم بحث اختصاص حق آبه سد طالقان برای ساوجبلاغ و نظرآباد به میزان 25 میلیون مترمکعب برای این حوزه انتخابیه به تصویب رسید.

وی در خصوص آغاز خط انتقال آب طالقان از تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد به نظرآباد بیان کرد: بر این اساس مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر نظرآباد با رعایت ارتفاع مورد نیاز پیش بینی شده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: طی جلساتی که با استاندار البرز، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل منابع طبیعی و آبفای استان داشتیم، زمین مکان یابی و تحویل آبفای استان داده شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز کلنگ زنی مخزن 5 هزار مترمکعبی شهر نظرآباد انجام می شود و انتظار می رود پیش بینی ها و بسترهای لازم برای انتقال آب سد طالقان فراهم شود.

اختصاص 15 میلیارد تومان برای خط انتقال آب طالقان به مخزن نظرآباد حدادی گفت: 15 میلیارد تومان برای خط انتقال آب طالقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از مخزن 5 هزار مترمکعبی نظرآباد/ تأمین آب تا 20 سال

آغاز بهره برداری از مخزن 5 هزار مترمکعبی نظرآباد/ تأمین آب تا 20 سال