مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-18سياسي

افتتاح اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج در یزد


اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج با ظرفیت تزریق روزانه 600 دوز واکسن کرونا توسط بسیج جامعه پزشکی در استان یزد راه اندازی شد.

- سردار رضا پورشمسی در حاشیه افتتاح اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج در استان یزد به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: در ادامه مسیر طرح سردار شهید سلیمانی و تداوم همکاری های سپاه و بسیج با ستاد استانی درمان باری از دوش آنها بردارد، اظهار کرد: پیش از این با همیت بسیج جامعه پزشکی استان مرکزواکسیناسیون خودرویی در سایت دانشگاه یزد دایر شده بود.

وی افزود: بعد از اتمام مأوریت مرکز واکسیناسیون خودرویی اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج در سطح استان یزد دایر و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که این مرکز جامع واکسیناسیون قادر است روزانه به 500 تا 600 نفر از شهروندان خدمات ارائه کند،گفت: مرکز واکسیناسیون بسیج هر روز در دو نوبت صبح عصر از ساعت 8 تا 13 و 17 تا 21 آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان یزدی است.

ذاکری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر افراد بالای 60 سال در این مرکز واکسینه می شوند و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از هفته دوم مرداد واکسیناسیون افراد بلای 50 سال نیز در این مرکز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج در یزد

افتتاح اولین مرکز جامع واکسیناسیون بسیج در یزد