مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-18اقتصادي

اجازه ورود مصالح ساختمانی بدون مجوز به روستای تاریخی «زیارت» داده نشود


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گلستان گفت: از این پس به مصالح ساختمانی که برای حمل مجوز دهیاری زیارت و بنیاد مسکن را نداشته باشد اجازه ورود به روستای «زیارت» داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات در حوزه منابع طبیعی و انفال اظهار کرد: تاکنون حدنگاری 95 درصد از اراضی منابع طبیعی استان انجام شده و پنج درصد دیگر  یعنی حدود 75 هزار هکتار باقیمانده هم تا پایان شهریور امسال حدنگاری (کاداستر) آن انجام می شود.

وی افزود: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی از ساخت وساز غیرمجاز و دست اندازی به اراضی منابع طبیعی جلوگیری می کند و سرعت پاسخگویی به استعلام اداره ها و مراجعان به دستگاه ها را بیشتر می کند.

قاسمی وناجمی از اجرای حدنگاری اراضی پارک ملی گلستان هم خبر داد و گفت: بخشی از کار انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: قرار شد برای اراضی مورد اختلاف منابع طبیعی و کشاورزی هم کمیته رفع تداخلات در همه شهرستان ها فعال و پس از تعیین تکلیف، اگر این اراضی متعلق به منابع طبیعی بود سند آن به نام بیت المال صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ورود مصالح ساختمانی بدون مجوز به روستای تاریخی «زیارت» داده نشود

اجازه ورود مصالح ساختمانی بدون مجوز به روستای تاریخی «زیارت» داده نشود