مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-18ورزشي

دستمزد کی روش در تیم ملی عراق دو برابر ایران


دولت عراق بودجه لازم برای استخدام یک مربی سرشناس را در اختیار فدراسیون این کشور قرار داده است و حالا شنیده می شود کی روش بعد از پاسخ منفی اولیه، روی دستمزدی معادل دوبرابر پولی که در ایران دریافت می کرد، به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، رسانه های عراقی کارلوس کی روش و دیک ادووکات هلندی را به عنوان جدی ترین گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی معرفی کردند اما علاقه همگانی در این کشور روی زاستخدام مرد پرتغالی است چراکه کارنامه هشت ساله او در ایران را خوب توصیف می کنند.

پس از اعلام عدنان درجال وزیر ورزش عراق در خصوص تأمین اعتبارات استخدام مربی صاحب نام خارجی و حمایت دولت این کشور از این تصمیم، گمانه زنی ها در خصوص گزینه های هدایت تیم ملی عراق از جانب رسانه های کشور به شکل جدی دنبال می شود.

به نوشته روزنامه الصباح بغداد؛ گزینه های هدایت تیم ملی عراق بین دو نام کارلوس کی روش پرتغالی و دیک ادووکات هلندی محدود شده است، اما در صورتی که توافق با این دو گزینه حاصل نشود میروسلاو اسکوب که سرمربی فعلی تیم المپیک عراق است به عنوان آخرین گزینه انتخاب خواهد شد.

یک منبع نزدیک به کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه الصباح ورزشی در این خصوص گفت: در نشست اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کی روش در تیم ملی عراق دو برابر ایران

دستمزد کی روش در تیم ملی عراق دو برابر ایران