مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-18سياسي

تاکید خاموشی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه محرم پیش رو، محرمی است که می تواند برای جمهوری اسلامی و دولت جدید، یک سرفصل جدید باشد، گفت: این یک وظیفه محوری برای مدیران کل استان ها است که مراسم ها را به بهترین نحو برگزار کنند و ان شاءالله محرم 1400 پرچم امام .

- رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه محرم پیش رو، محرمی است که می تواند برای جمهوری اسلامی و دولت جدید، یک سرفصل جدید باشد، گفت: این یک وظیفه محوری برای مدیران کل استان ها است که مراسم ها را به بهترین نحو برگزار کنند و ان شاءالله محرم 1400 پرچم امام حسین (علیه السلام) بیش از پیش در امامزادگان بالا می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه استقرار هیئات مذهبی در بقاع متبرکه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل معاونت فرهنگی و اجتماعی، مدیران کل و معاونین فرهنگی استان ها و مسئولین هیئات مذهبی مستقر در بقاع متبرکه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر 430 هیئت در بقاع متبرکه سراسر کشور مستقر شده اند که توقع داریم در سال جاری این تعداد به 800 هیئت برسد، اظهار کرد: مسئولین و مدیران امامزادگان و بق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید خاموشی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی

تاکید خاموشی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی