مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-18اقتصادي

واکسیناسیون 80 درصدی افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کل کشور ار واکسیناسیون 80 درصد از افراد تحت پوشش بهزیستی و پرسنل این مراکز خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور حدود 500 نفر از عزیزان در مراکز بهزیستی فوت کردند.

- ، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در آیین واگذاری 1000 دستگاه اکسیژن ساز به مراکز سالمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی بیان کرد: امروز حدود 51 هزار نفر از سالمندان و معلولان و بیماران مزمن روانی در بیش از یک هزار مرکز شبانه روزی توسط موسسات غیردولتی و خیریه نگهداری می شوند.

برای این عزیزان ماهانه به ازای هر فرد مبلغ 2 میلیون تومان پرداخت می شود که مجموع رقم 100 میلیون تومان در ماه است که توسط دولت جمهوری اسلامی کمک می شود.

وی ادامه داد: 55 هزار معلول شدید و غیر شدید در مناطل و توسط خانواده ها نگهداری می شوند که دولت مبلغ یک میلیون تومان حق پرستاری به هر فرد پرداخت می کند که در ماه مبلغ 55 میلیون تومان را شامل می شود.

قبادی دانا اظهار کرد: در مجموع ماهانه 155 میلیون تومان برای بیش از 100 هزار سالمند و معلول پرداخت می شود.

در کمتر کشوری چنین خدمتی ارائه می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه در خصوص واکسیناسیون افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی نیز گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور در مراکز شبانه روزی با انجام پروتکل ها توانستیم شیوع بیماری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 80 درصدی افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی بهزیستی

واکسیناسیون 80 درصدی افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی بهزیستی