مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-18بين الملل

روز پر تنش مسجدالاقصی؛ مقاومت فلسطین: شمشیر نبرد را غلاف نکرده ایم+فیلم


در سالروز آنچه صهیونیست ها «تخریب هیکل» می خوانند، صدها شهرک نشین به مسجدالاقصی یورش آوردند و فلسطینی ها در واکنش اعلام کردند که مقاومت آماده مقابله است و رژیم صهیونیستی باید از نبرد «شمشیر قدس» درس بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ده ها شهرک نشین صهیونیست همانطور که پیش تر اعلام شده بود، امروز (یکشنبه) در سالروز آنچه صهیونیست ها تخریب هیکل می خوانند، به مسجدالاقصی یورش آوردند.

وزارت اوقاف فلسطین اعلام کرد، از ساعت هفت و نیم صبح (به وقت محلی) حدود 500 شهرک نشین با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی وارد صحن های مسجدالاقصی شدند و منابع محلی این تعداد را 900 نفر اعلام کرده اند که رو به افزایش است.

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم از شهرک نشینان صهیونیست خواسته همچنان به یورش به مسجدالاقصی ادامه دهند.

  عمر الکسوانی مدیر مسجدالاقصی گفت، پلیس رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن نمازگزاران فلسطینی از بمب صوتی، گازی و گلوله جنگی استفاده کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب ،  وی افزود، این یورش فقط برای انجام آیین های تلمودی نیست بلکه هدف از آن تسلط سیاسی بر مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پر تنش مسجدالاقصی؛ مقاومت فلسطین: شمشیر نبرد را غلاف نکرده ایم+فیلم

روز پر تنش مسجدالاقصی؛ مقاومت فلسطین: شمشیر نبرد را غلاف نکرده ایم+فیلم