مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-18اقتصادي

آب رسانی «بنیاد برکت» به 471 روستای دارای تنش آبی «خوزستان»


مدیر عامل بنیاد برکت از اجرای طرح آب رسانی به 471 روستای واقع در مناطق بحرانی استان خوزستان خبر داد و گفت:در مدت 9 ماه، به 471 روستای واقع در مناطق تنش زا و بحرانی 13 شهرستان این استان آبرسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه  جامعه خبرگزاری فارس،در جریان سفر مدیرعامل بنیاد برکت به خوزستان، تفاهم نامه آبرسانی به 471 روستای تنش زا در استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد ریال میان این بنیاد و آبفای خوزستان به امضا رسید.

امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت در این سفر همچنین پروژه آبرسانی به 70 خانوار روستای چای عوفی از توابع شهرستان رامشیر در استان خوزستان را افتتاح کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای تنش زا در استان خوزستان گفت: بر اساس این تفاهم نامه و در مدت 9 ماه، به 471 روستای واقع در مناطق تنش زا و بحرانی 13 شهرستان استان آبرسانی می شود.

وی شهرستان های شادگان، اهواز، دشت آزادگان، باوی، حمیدیه، باغملک، رامشیر، شوش، ماهشهر، هویزه، هندیجان و اندیمشک را از جمله نقاط هدف این تفاهم نامه ذکر کرد.

مدنی ارزش این تفاهم نامه را یک هزار و 500 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تمرکز اصلی تفاهم نامه بر تامین لوله آب است؛ ضمن این که تانکرهای مورد نیاز برای آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی نیز از سوی بنیاد برکت تامین خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی «بنیاد برکت» به 471 روستای دارای تنش آبی «خوزستان»

آب رسانی «بنیاد برکت» به 471 روستای دارای تنش آبی «خوزستان»