مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-18پزشكي

گونه دلتا؛ سویه غالب در جهان/ افزایش مرگ و میرها


مدیر کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده طی یک جلسه مطبوعاتی گفت: گونه دلتا اکنون سویه غالب در سراسر جهان است که تقریباً به طور کامل با مرگ و میر بیشتر افراد مرتبط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ای بی سی نیوز، راشل والنسکی، مدیر کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده طی یک جلسه مطبوعاتی گفت: گونه دلتا اکنون سویه غالب در سراسر جهان است که تقریباً به طور کامل با مرگ و میر بیشتر افراد در ایالات متحده بویژه میان افراد واکسینه نشده در ارتباط است.

راشل والنسکی ادامه داد: موارد ابتلا به کووید 19 در ایالات متحده 70 درصد نسبت به هفته گذشته و مرگ و میر در اثر آن نیز 26 درصد افزایش یافته است، در حالی که شیوع آن در مناطقی از کشور با نرخ واکسیناسیون پایین اتفاق می افتد.

طبق داده های CDC، میانگین هفت روزه موارد روزانه اکنون بیش از 26 هزار نفر است که بیش از دو برابر کمترین میزان آن در ماه ژوئن است که حدود 11 هزار مورد بود است.

جف زینتس، هماهنگ کننده کاخ سفید در امور مربوط به کووید 19 یادآور شد: شدیدترین موارد ابتلا در آرکانزاس، فلوریدا، لوییزیانا، میسوری و نوادا رخ داده است.

همه این ایالت ها نرخ واکسیناسیون زیر متوسط ​​دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گونه دلتا؛ سویه غالب در جهان/ افزایش مرگ و میرها

گونه دلتا؛ سویه غالب در جهان/ افزایش مرگ و میرها