مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-18سياسي

روایت خاتمی از آشنایی با سیدعلی اکبر محتشمی پور


جناب محتشمی پور در انتخابات سال 84 فعال بود و بخصوص از پراکندگی و عدم انسجام نیرو های معروف به خط امام نگرانی داشت و تا آنجا که به یاد دارم در حین احترام به نامزد های مختلف گرایش ایشان به برادر بزرگوار و مجاهد جناب آقای کروبی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، سید محمد خاتمی، رییس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی به مناسبت چهلمین روز درگذشت سید علی اکبر محتشمی پور نوشت: گفتن و نوشتن درباره شخصیت و خدمات و نقش ممتاز حاج سید علی اکبر محتشمی پور در انقلاب و پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی کاری است بس دشوار این حق بزرگ را شاید بتوان با نگاشتن کتابی قطور ادا کرد.

مرحوم آقای محتشمی پور عالمی وارسته، مجاهد و از یاران مخلص حضرت امام و از چهره های درخشان انقلاب و ایران بود.

ایشان در دوران تبعید امام در عراق در کنار ایشان بود و بدون تردید در روشن نگاه داشتن چراغ انقلاب که از سوی رژیم و ارتجاع و بدخواهان همواره مورد تهدید قرار داشت نقش مهمی را ایفا کرد.

من هر چند از ایشان شنیده بودم، ولی از نزدیک توفیق دیدار و آشنایی با ایشان را نداشتم تا این که اولین بار در نوفل لوشاتو ایشان را دیدم طبعاً حوزه کار و مسؤولیت من که در هامبورگ بود با حوزه مسؤولیت ایشان متفاوت بود و طبعاً همکاری نزدیکی در آن برهه از زمان نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خاتمی از آشنایی با سیدعلی اکبر محتشمی پور

روایت خاتمی از آشنایی با سیدعلی اکبر محتشمی پور