مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-18سياسي

حجاب زکات شعوری نعمت زیبایی بانوان است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: حجاب، زکات شعوری نعمت خدادادی زیبایی برای بانوان است و از ایجاد اختلال در زندگی فردی و جامعه جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در آیین اختتامیه برنامه های هفته بیابیم، گفت: بسیار ارزنده است که بتوانیم سطح دانش و آگاهی خود را در تمامی سطوح و دانش ها ارتقا دهیم تا ضمن تلاش برای نهادینه کردن ارزش ها، این مهم را بسط داده و به بهترین نحو ممکن به نسل های آینده انتقال دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر این موضوع که بُعد ظاهر و باطن، دو مسأله ای است که می توان در بحث حجاب و عفاف به آن پرداخت، افزود: حجاب در تمامی ادیان و مکاتب لازم دانسته شده و به مرور زمان به دلیل ادراکات شخصی افراد دچار تغییراتی شده است.

منصوری ادامه داد: جهان هستی به هر یک از ما هدایایی را ارزانی داشته که در ازای آن یک بازتاب شعوری متناسب با آن از ما انتظار دارد، علم، ثروت، فرزند، همسر و زیبایی هرکدام زکاتی دارند و ما باید بازتاب شعوری مناسب برای آن را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: زکات زیبایی پرهیز از خودنمایی است و حجاب به واسطه نعمتی که در مقیاس بیشتری به بانوان عطا شده، از اهمیت دوچندان برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب زکات شعوری نعمت زیبایی بانوان است

حجاب زکات شعوری نعمت زیبایی بانوان است