مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-18پزشكي

شیوع کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شیوع گسترده کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است و با وجود توانمندی های نظام درمان برای مقابله با این ویروس اما نیازمند همراهی مردم و مسئولان هستیم.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شیوع گسترده کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است و با وجود توانمندی های نظام درمان برای مقابله با این ویروس اما نیازمند همراهی مردم و مسئولان هستیم.

مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موج جدید کرونا قدرت سرایت بسیار بیشتری دارد و به شهروندان سفارش می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان از حضور در مکان های شلوغ و دورهمی ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است، افزود: افزایش بستری بیماران غیرکرونایی با حال وخیم از دیگر دغدغه های حوزه سلامت است، زیرا بیماران غیر کرونایی به دلیل ترس از ابتلا به کرونا، درمان را رها کرده و زمانی که حالشان وخیم شد و در شرایط نامناسب جسمی قرار می گیرند به بیمارستان مراجعه و بستری می شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته، 457 نفر به کلینیک های حاد تنفسی این دانشگاه مراجعه کرده اند که 158 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است

شیوع کرونای هندی در منطقه کاشان افزایش یافته است