مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-18پزشكي

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره خارگ به زودی آغاز می شود


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: با رایزنی صورت گرفته توسط بخشداری خارگ و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به زودی واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره خارگ آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که با رایزنی صورت گرفته توسط بخشداری خارگ و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به زودی واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره خارگ آغاز خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: حدود 4600 دوز برای واکسیناسیون اهالی ساکن جزیره خارگ در نظر گرفته شده است که طی برنامه ریزی صورت گرفته این واکسیناسیون باید در حدود دو هفته به سرانجام برسد.

بخشدار ویژه خارگ نیز اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ با توجه به اینکه بیش از 176 نقطه ورود و خروج داریم، رعایت پروتکل بهداشتی باید همچنان در تمامی نقاط جزیره مد نظر قرار گیرد.

ناصر ابراهیمی افزود: باهم افزایی صورت گرفته با مرکز استان و همچنین دکتر خواجه ییان و فخرایی به زودی عملیات واکسیناسیون بالای 18 سال در جزیره خارگ اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیر ساخت های مورد نیاز این واکسیناسیون در حال انجام است و به زودی فراخوانی از سوی مرکز جامع سلامت برای دعوت از مشمولین به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره خارگ به زودی آغاز می شود

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در جزیره خارگ به زودی آغاز می شود