مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-18اقتصادي

سرامیک بُر با کیفیت و قیمت مناسب در ابزار مجید


فروشگاه ابزار مجید از معتبرترین نمایندگی های فروش سرامیک بر با کیفیت و قیمت مناسب در برندهای معتبر شارک، ایوا و سدیما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، فروشگاه ابزار مجید از معتبرترین نمایندگی های فروش سرامیک بر با کیفیت و قیمت مناسب در برندهای معتبر شارک، ایوا و سدیما است که با کیفیت تضمینی تمامی صفحات برشی مورد نیاز مشتریان را در سایزهای مختلف و مورد تقاضای آن ها آماده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

با توجه به کاربردهای سرامیک و انواع سنگ های تزیینی در معماری، استفاده از ابزارآلات دقیق برش این سنگ ها برای فعالان این صنعت بسیار لازم و ضروری است، این دستگاه ها برحسب برش سنگ ها و دقت آنها در انواع مختلف عرضه می شوند.

در تعریف سرامیک بر می توان گفت تیغه الماسه یا سرامیک بر صفحاتی مسطح هستند که در ضخامت های مختلف متناسب با انواع سنگ های سرامیکی عرضه می شوند و با استفاده از آن ها به سادگی می توان این سنگ ها را با توجه به نیاز خود در ابعاد و اندازه های مختلف برش داد.

از مهمترین مزایای استفاده از این تیغه های الماسه می توان به دقت و کیفیت بالای برش اشاره کرد که کوچک ترین شکستگی و لب پر شدن سنگ ها با استفاده از آن وجود نخواهد داشت که این موارد در کیفیت کار اجرایی تاثیر بسیار بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرامیک بُر با کیفیت و قیمت مناسب در ابزار مجید

سرامیک بُر با کیفیت و قیمت مناسب در ابزار مجید