مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-18بين الملل

وقتی کلاب هاوس جان یک ایرانی در آلمان را نجات داد


با اشاره به داستانی درباره کارکرد اپلیکیشن کلاب هاوس در شبکه های اجتماعی، از بخشی از ماهیت فضای مجازی نوشته است که آدم ها را به یکدیگر نزدیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نگار در مطلبی با عنوان خانه دوست کجاست؟ نوشته است: ماهیت فضای مجازی نزدیک کردن آدم ها به یکدیگر است؛ آن هم در دنیای کرونایی امروزی که آدم ها از همدیگر فاصله گرفته اند؛ گاهی اتفاقاتی در این فضا رخ می دهد که انسان معاصر را به فکر فرو می برد که تکنولوژی تا چه میزان می تواند به داد انسان ها برسد؛ برای نمونه همین داستانی که می خواهم برایتان تعریف کنم؛ اتفاقی که جان یک ایرانی در آلمان را توسط هموطنانش در دیگر نقاط دنیا نجات داد.

ساعت حدود 22 به وقت ایران است؛ تقویم بیست و چهارمین روز تیرماه 1400 را نشان می دهد؛ درست دقایقی بعد دربی پایتخت که همه ی کلاب هاوس پر شده است از اتاق های پرسپولیس و استقلال و کل کل های بعد دربی؛ خانمی در انگلستان به اسم مهرنوش با دوستش سام که در امریکا زندگی می کند، اتاقی تحت عنوان خانه دوست کجاست؟ را راه می اندازند، افراد یکی یکی جمع می شوند و نزدیک به 200 نفر گردهم می آیند و به دور از حواشی دربی به خوانش شعر و متن و پخش موسیقی می پردازند؛ جمع ایرانی ها جمع است یکی از ایران، یکی از ژاپن، یکی از آلمان، یکی از ترکیه، یکی از امریکا و فران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کلاب هاوس جان یک ایرانی در آلمان را نجات داد

وقتی کلاب هاوس جان یک ایرانی در آلمان را نجات داد