مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-18پزشكي

اختصاص یکصد دستگاه آمبولانس به اورژانس هرمزگان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اختصاص یکصد دستگاه آمبولانس به اورژانس هرمزگان خبرداد.

- ، حسین قاسمی گفت: در جلسه ای که در تاریخ 26 تیرماه به منظور بررسی چالش های اورژانس پیش بیمارستانی استان و پیگیری جهت تخصیص اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های لازم، با حضور دکتر پیر حسین کولیوند و دکتر منصور آرامی در سازمان اورژانس کشور برگزاری شد؛ گزارش عملکرد اورژانس استان ارائه و چالش های حوزه اورژانس استان مطرح گردید.

در این جلسه، بر تعمیر 40 دستگاه آمبولانس قابل تعمیر این مرکز و بازگشت آن به چرخه عملیاتی در کمترین زمان ممکن تاکید ویژه شد.

وی با اشاره به اینکه به تازگی ساخت 3 پایگاه بین جاده ای به اتمام رسیده که با مساعدت سازمان اورژانس کشور برای تامین آمبولانس و تجهیز آن، آماده ارائه خدمت به مردم است قاسمی در ادامه افزود: برای مدیریت بحران نیازمند راه اندازی سوله بحران هستیم که درخواست آن به وزارت بهداشت داده شده است و پس از موافقت راه اندازی خواهد شد.

کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت تکمیل ناوگان آمبولانس استان هرمزگان گفت: یک هزار دستگاه آمبولانس جدید در آینده نزدیک به ناوگان اورژانس کشور اضافه خواهد شد که به محض تحویل یکصد دستگاه آمبولانس به استان هرمزگان اختصاص می یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یکصد دستگاه آمبولانس به اورژانس هرمزگان

اختصاص یکصد دستگاه آمبولانس به اورژانس هرمزگان