مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-18سياسي

ضرورت وجود نقشه راه برای ادامه مسیر اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور


نشست اعضای هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کل کشور پیش از ظهر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی طلایی رییس هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره اتحادیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در ابتدای این نشست با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) بر تعیین نقشه راه برای ادامه فعالیت های پیش روی اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور تاکید کرد و گفت: به دو دلیل این جلسه را برگزار کردیم.

اول اینکه بهانه ای باشد تا از همه دوستان و همکاران حاضر در این جلسه که دغدغه محافل قرآنی و مؤسسات قرآنی را دارند به ویژه آقای طلایی تشکر کنم.

در یک سال گذشته در فضای قرآنی یک سال با آرامش پیموده شد و از همه دوستانی که با درایت و تدبیر این مسیر را پیش بردند تشکر می کنم.

وی افزود: امیدوارم مجامعی که در یک سال گذشته در این حوزه برگزار شده پایه ای شود برای انسجام و همگرایی پدید آمده که به طور قطع در انجام فعالیت های قرآنی مؤثر خواهد بود.

صالحی ادامه داد: دومین دلیل برگزاری این نشست این است که در آستانه نقل و انتقال دولت مستقر به دولت سیزدهم هستیم و با شروع دولت بعدی بهتر بود جمع بندی در زمینه مجموعه اقدامات این حوزه داشته باشیم و در این جمع بندی به تعیین وضعیت موجود بپردازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود نقشه راه برای ادامه مسیر اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور

ضرورت وجود نقشه راه برای ادامه مسیر اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور