مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-18سياسي

40 هتل و هتل آپارتمان در حال ساخت در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ه ایجاد جهش در ساخت هتل و هتل آپارتمان سازی در استان اشاره و اضافه کرد: در سال 93 تنها تعداد 32 هتل در سطح استان داشتیم ولی در حال حاضر تعداد 67 هتل و هتل آپارتمان در آذربایجان شرقی وجود دارد و تعداد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده پیش از ظهر امروز در جلسه پیگیری دو هسته کلیدی توسعه گردشگری و تقویت هویت فرهنگی اظهار کرد: خروجی تدوین سند تدبیر توسعه برنامه ای کامل بود که تمام بخش ها در آن لحاظ شده و در هیچ دوره ای برنامه ای با این قدرت که مشارکت فعالان و نخبگان تمام عرصه ها را جلب کند، تدوین نشده است.

وی افزود: ایده و طرح تدوین سند تدبیر توسعه برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی مطرح و در مدتی کوتاه در سطح ملی تبدیل به یک سند مرجع شد و در استان نیز یکی از اسناد بالادستی تلقی می شود.

حمزه زاده مدعی شد: یکی از بخش هایی که توانسته برنامه های سند تدبیر توسعه را به طور کامل پیش برد و آنها را اجرایی سازد بخش گردشگری استان است.

مدیرکل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: البته در اجرای برنامه های سند ناهماهنگی هایی وجود دارد که برای ساماندهی مسائل باید جلساتی برگزار و کاستی ها رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هتل و هتل آپارتمان در حال ساخت در آذربایجان شرقی

40 هتل و هتل آپارتمان در حال ساخت در آذربایجان شرقی