مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-18بين الملل

پذیرش قطعنامه 598؛ تلخِ شیرین


امروز سی وسومین سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان جنگ 8 ساله ایران و عراق است؛ جنگی که آغازگر آن به گواه اسناد و شواهد بسیار و غیر قابل انکار صدام حسین بوده و خوی تجاوزگری او و رژیم بعث عراق را در حمله به کویت هم دیدیم.

- امروز سی وسومین سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان جنگ 8 ساله ایران و عراق است؛ جنگی که آغازگر آن به گواه اسناد و شواهد بسیار و غیر قابل انکار صدام حسین بوده و خوی تجاوزگری او و رژیم بعث عراق را در حمله به کویت هم دیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در عصر ایران به قلم مهرداد خدیر آمده است: امروز سی وسومین سالگرد پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل و پایان جنگ 8 ساله ایران و عراق است؛ جنگی که آغازگر آن به گواه اسناد و شواهد بسیار و غیر قابل انکار - که در کتاب تازه سید عطاءالله مهاجرانی (نقد تحریف مدرن امام خمینی) به آنها و به قصد رفع اتهام تحریک از جانب رهبر فقید انقلاب اشاره شده - صدام حسین بوده و خوی تجاوزگری او و رژیم بعث عراق را در حمله به کویت هم دیدیم.

با این حال کم نیستند کسانی که معتقدند زودتر از 27 تیر 1367 هم می توانست خاتمه یابد اما به دلایل گوناگون ادامه یافت و درست در نقطه ای تمام شد که بیم حمله شیمیایی و فاجعه انسانی سایه انداخته و انگیزه مشارکت در جنگ و حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش قطعنامه 598؛ تلخِ شیرین

پذیرش قطعنامه 598؛ تلخِ شیرین