مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-18ورزشي

تیم والیبال نشسته مردان ایران به عنوان پرافتخارترین تیم در توکیو حاضر می شود


کمتر از چهل روز به آغاز رسمی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 باقی مانده و در این فاصله، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک به بررسی حضور تیم ها و چهره های مطرح از کشورهای گوناگون پرداخته است.

- کمتر از چهل روز به آغاز رسمی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 باقی مانده و در این فاصله، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک به بررسی حضور تیم ها و چهره های مطرح از کشورهای گوناگون پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمتر از چهل روز به آغاز رسمی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 باقی مانده و در این فاصله، وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک به بررسی حضور تیم ها و چهره های مطرح از کشورهای گوناگون پرداخته است.

یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب رقابت های پارالمپیک والیبال نشسته است و در این دوره از بازی ها در بخش زنان هشت تیم و در بخش مردان نیز هشت تیم از کشورهای بوسنی و هرزگوین، برزیل، چین، مصر، آلمان، ژاپن، ایران و روسیه حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران نیز با شش عنوان قهرمانی بازی های پارالمپیک، پرافتخارترین تیم والیبال نشسته مردان محسوب می شود و از بازی های پارالمپیک سیدنی 2000، تیم ملی ایران تمامی دیدارهای فینال را مقابل تیم بوسنی برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال نشسته مردان ایران به عنوان پرافتخارترین تیم در توکیو حاضر می شود

تیم والیبال نشسته مردان ایران به عنوان پرافتخارترین تیم در توکیو حاضر می شود