مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-18بين الملل

نخست وزیر و وزیر دارایی انگلیس زیر فشار انتقادات خود را قرنطینه کردند


نخست وزیر و وزیر دارایی انگلیس که بنا داشتند پس از ابتلای وزیر بهداشت این کشور به کرونا از قرنطینه طفره بروند، زیر فشار انتقادات مجبور به پیروی از قوانین قرنطینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر و ریشی سوناک وزیر دارایی شدن برای این دو مقام ارشد دولت ابراز کردند، آن ها به ناچار روند عادی قرنطینه و کار کردن از منزل را پذیرفتند.

از جمله این معترضان، کر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس بود که در توییتی انتقادی نوشت: بوریس جانسون باید مثالی برای دیگران باشد.

در عوض او برای خودش و وزیر دارایی روندی ترجیحی را انتخاب کرد که یک سیلی در گوش کسانی است که از خودگذشتگی کرده و خود را قرنطینه کرده اند.

نباید یک قانون برای محافظه کاران (حزب حاکم) و یک قانون برای سایرین وجود داشته باشد .

سخنگوی جانسون حدود سه ساعت پس از اعلام پیروی او از برنامه آزمایشی حضور در محل کار و تست روزانه، اعلام کرد: او در طرح آزمایشی شرکت نخواهد کرد.

او دیدار با وزرا را از راه دور انجام خواهد داد .

وزیر دارایی انگلیس نیز در پیامی توییتری اعلام کرد: با اینکه طرح آزمایشی تست و ردیابی به شکل منصفانه ای بازدارنده است و اجازه انجام کارهای ضروری دولتی را می دهد، به این نتیجه رسیدم قانونی که برای همه یکسان نباشد، اشتباه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر و وزیر دارایی انگلیس زیر فشار انتقادات خود را قرنطینه کردند

نخست وزیر و وزیر دارایی انگلیس زیر فشار انتقادات خود را قرنطینه کردند