مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-18دانش

کارکنان دانشگاهها مقابل وزارت علوم تجمع کردند


تعدادی از کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه های سراسر کشور صبح امروز در تجمعی اعتراضی خواستار همسان سازی حقوق کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز تعدادی از کارمندان آموزش عالی کشور در اعتراض به عدم هم ترازی کارمندان با اعضای هیأت علمی و اختلاف بیش از 200 درصدی دریافت حقوق و مزایای ماهیانه و همچنین عدم همسان سازی حقوق کارمندان وابسته به وزارت علوم با کارمندان وزارت بهداشت مقابل وزارت علوم تجمع کرده و خواستار رفع مشکلات خود شده و خطاب به منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیانیه ای صادر کردند.

این بیانیه به شرح زیر است: چنانچه مستحضرید، سوء مدیریت و تعارض در منافع و به تبعیت آن عدم ناکارآمدی در تصمیمات اجرایی و تبعیض درون سازمانی در عدم هم ترازی کارمندان با اعضای هیأت علمی و اختلاف بیش از 200 درصدی در دریافت حقوق و مزایای ماهیانه و نا عدالتی و ویژه خواهی مسؤلین وزارت علوم که همه آنها از اعضای هیأت علمی هستند و عدم توجه آنها به رکن اداری و اجرایی کارمندان سبب مشکلات و شکاف طبقاتی درون سازمانی و برون سازمانی با کارمندان وزارت بهداشت بوده است.

اهم این مشکلات مشترک در جامعه 85000 نفری کارمندان وابسته به وزارت علوم در سراسر کشور به شرح بیانیه زیر تقدیم می شود که امیدواریم با مساعدت شما مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان دانشگاهها مقابل وزارت علوم تجمع کردند

کارکنان دانشگاهها مقابل وزارت علوم تجمع کردند