مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-18حوادث

کشف 430 ماینر غیرمجاز در یک گلخانه در بویین زهرا


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف و جمع آوری 430 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 43 میلیارد ریال در یک گلخانه شهرستان بویین زهرا خبر داد.

- ایسنا/قزوین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف و جمع آوری 430 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 43 میلیارد ریال در یک گلخانه شهرستان بویین زهرا خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک گلخانه در اطراف بویین زهرا اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بویین زهرا قرار گرفت که مأموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده ادارات صمت و برق شهرستان به محل شناسایی شده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از این گلخانه 430 دستگاه ماینر غیرمجاز کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، عبدالمالکی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی ماینرهای کشف شده 43 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 430 ماینر غیرمجاز در یک گلخانه در بویین زهرا

کشف 430 ماینر غیرمجاز در یک گلخانه در بویین زهرا