مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-18اقتصادي

رشد 92 درصدی صادرات پوشاک در سال گذشته


مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد 92 درصدی صادرات پوشاک در سال گذشته گفت: صادرات پوشاک در سال 99 از 50 میلیون دلار به 13 میلیون دلار افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افسانه محرابی در نشست خبری برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک، طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، گفت: درصد زیادی از بنگاه های صنعتی پوشاک جزء صنایع کوچک و متوسط هستند که وظیفه ما حمایت 100 درصدی از این اصناف است که طی سال های اخیر با توجه به تحریم های ظالمانه و داشته اند.

  مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت  با اشاره به ارتقای کیفیت پوشاک تولید داخلی و افزایش تقاضا برای نشان های تجاری داخلی اظهار داشت: برای رشد بیشتر در صنعت پوشاک باید هم افزایی بین دستگاه های مرتبط افزایش یابد تا مشکلات صنعت پوشاک از تهیه مواد اولیه تا سطح عرضه کاهش یابد.

  محرابی اظهار داشت: عملیات اجرایی برای ارتقای صنعت پوشاک در چهار محور شکل گرفته که فراهم سازی زیرساخت مناسب برای تجمیع واحدها و احداث واحد جدید، راه اندازی سامانه لجستیک برای تأمین مواد اولیه، سامانه نحوه تولید در بنگاه های کوچک و متوسط و به هم پیوستن این واحدها و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 92 درصدی صادرات پوشاک در سال گذشته

رشد 92 درصدی صادرات پوشاک در سال گذشته