مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-18اجتماعي

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی برای عید سعید قربان در آذربایجان غربی


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی بر سلامت دام های قربانی در روز عید سعید قربان در سراسر استان توسط 81 اکیپ نظارتی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی و شرعی بر سلامت دام های قربانی در روز عید سعید قربان در سراسر استان توسط 81 اکیپ نظارتی خبر داد.

سید امید خلیل زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انجام سنت حسنه قربانی در روز عید قربان، گفت: نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام در تمامی شهرستان های استان توسط بازرسین بهداشتی و شرعی با ساماندهی 81 اکیپ ثابت و سیار انجام می شود.

خلیل زاده گفت: به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت قربانی و تأمین بهداشت عمومی ، اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی با هماهنگی های بعمل آمده با نهاد های اجرایی از جمله استانداری ، فرمانداریها ، شهرداریها ، امامان جمعه و جماعات و با به کار گیری بیش از 150 نفر نیروی فنی اعم از دامپزشک ، بازرس گوشت و ناظر ذبح شرعی در قالب 81 اکیپ نظارتی و بازرسی شرعی و بهداشتی دامپزشکی ( 19 اکیپ ثابت و 62 اکیپ سیار) درسطح استان آماده پذیرش دامهای نذری و قربانی جهت نظارت بر ذبح آنها با رعایت اصول فنی ، بهداشتی و شرعی در روز عیدسعید قربان بطور رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی برای عید سعید قربان در آذربایجان غربی

آماده باش 81 اکیپ دامپزشکی برای عید سعید قربان در آذربایجان غربی