مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-18فرهنگي

سفالینه های 30 بانوی سمنانی در گنج سیمرغ


رییس انجمن سفال سمنان، از برپایی نمایشگاه منتخب 30 بانوی هنرمند سفالگر سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس انجمن سفال سمنان، از برپایی نمایشگاه منتخب 30 بانوی هنرمند سفالگر سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان خبر داد.

خسرو به آیین در این آیین افتتاح افزود: این نمایشگاه از 30 تیر تا 30 مرداد به مدت یک ماه در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برپا خواهد شد.

وی گفت: در این نمایشگاه که با عنوان گنج برپا می شود آثار برگزیده بانوان هنرمند سفالگر سمنان به صورت مجازی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مواقع لازم برخی از مسوولان نیز می توانند بازدید حضوری داشته باشند.

رییس انجمن سفال سمنان تصریح کرد: انجمن سفال سمنان در اقدامی ابتکاری برگزاری نمایشگاه های سفال بانوان سفالگر سمنان را از مدت ها قبل در سمنان به صورت مجازی و با عنوان یادآوری برپا کرد که آثار منتخب نمایشگاههای برپا شده در نمایشگاه گنج ارائه خواهد شد.

وی یادآوری کرد: براساس برنامه های این انجمن تاکنون 14 نمایشگاه از 30 نمایشگاه برپا شده است و در سفر اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان نیز نمایشگاهی از این آثار منتخب نیز برای بازدید سیدعباس صالحی در نگارخانه سیمرغ برپا شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفالینه های 30 بانوی سمنانی در گنج سیمرغ

سفالینه های 30 بانوی سمنانی در گنج سیمرغ