مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-18سياسي

روزانه یک میلیون و 500 هزار نفر از شبکه ملی رشد بازدید می کنند


مدیرکل انتشارات و فناوری آموزشی گفت: هم اکنون، ما روزانه نزدیک به یک میلیون و 500 هزار نفر بازدید از شبکه ملی رشد داریم که بخشی از آن به خاطر کتاب الکترونیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال تحصیلی جاری شد و یادآور شد: باید رویکرد خود را در مواجهه با این امر مشخص کنیم.

وی ادامه داد: منظور من از رویکرد این است که مبنا را بر فعالیت در فضای مجازی قرار دهیم یعنی فضای تصمیم گیری آموزش الکترونیک است و ما باید در آن ادبیات خود را قرار دهیم و هر سخنی در آن جغرافیا باید معنا بدهد.

در این مسیر سوالات متعددی وجود دارد و یکی از آنها این است که آیا آنجا نیز ما می خواهیم متن محور و بر مبنای کتاب پیش برویم؟ رویکرد ما متن محور یا فعالیت محور است و یا اینکه ترکیبی از این دو را در مسیر دنبال خواهیم کرد؟ رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ادامه داد: باید امسال در فضای آموزش الکترونیک حرف هایی متناسب با آن فضا داشته باشیم.

سوال دیگر این است که عناصر برنامه درسی که در این الگوی مورد نظر وجود دارند، باید پرداخته شوند، چیست؟ و شامل چه مواردی هستند؟ باید در الگوی پیش رو تکلیف عناصر مختلف نظیر هدف، محیط و … را مشخص کنیم.

ملکی تاکید کرد: باید بدانیم روش ها، ارزشیابی و … در این فضا چگونه است و باید بدانیم که منظور از محیط یادگیری در این نوع از آموزش چیست؟ مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه یک میلیون و 500 هزار نفر از شبکه ملی رشد بازدید می کنند

روزانه یک میلیون و 500 هزار نفر از شبکه ملی رشد بازدید می کنند