مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-18ورزشي

از برپایی دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت با جمعیت فراقرمز تا عدم توجه به اصل ورزش


دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت زیر نظر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رامسر، روز جمعه25 تیر1400 در انتهای بلوار معلم برگزار شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازواصله و ارسال تصاویر و فیلم های در دسترس دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت زیر نظر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان رامسر، روز جمعه 25 تیر1400 در انتهای بلوار معلم برگزار شد.

برپایی یک همایش دورهمی ماشین بازان کلاسیک و اسپرت در وضعیتی به میزبانی شهرستان رامسر با مجوز از اداره ورزش و جوانان و ستاد کرونا برگزار شد که وضعیت فعلی این شهرستان طبق اعلام ستاد کرونا قرمز است.

گمان تان شاید نرود؛ ولی حقیقت دارد رییس شبکه بهداشت شهرستان رامسر با ارسال نامه مکتوب به اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام به هشدار و تعطیلی باشگاه ها را برای چندمین دوره در فواصل مختلف در زمان حضور ویروس کووید 19 داشته است.

حقیقتا ما انتظار چنین حقیقت تلخی را نمی کردیم که رییس یک مجموعه آن هم در جایگاه شبکه بهداشت و عضو ارشد مجموعه ستاد کرونا با تصمیماتی بدور از عدم توجه به هشدارهای مکتوب شان، رنگ رخساره برخی مجالس پر جمعیت را با زیر چشمی رد کند!؟ حقیقتا شرمسار شدیم، وقتی می بینیم هیچ نهاد و ارگانی به فکر کادر درمان و سلامت مردم نیست!؟ وقتی شبکه بهداشت و مجموعه ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برپایی دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت با جمعیت فراقرمز تا عدم توجه به اصل ورزش

از برپایی دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت با جمعیت فراقرمز تا عدم توجه به اصل ورزش