مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-18سياسي

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد


انقلاب اسلامی به عنوان حقیقتی انکارناپذیر و با توجه به موقعیتی که در جهان داشت، با ظهور خود تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد و توانست بر سایر کشورهای جهان اسلام تأثیر عظیمی بگذارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: انقلاب اسلامی به عنوان حقیقتی انکارناپذیر و با توجه به موقعیتی که در جهان داشت، با ظهور خود تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد و توانست بر سایر کشورهای جهان اسلام تأثیر عظیمی بگذارد.

میررضا مجیدی امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی انقلاب اسلامی کارآمدی، فرصت ها و چالش ها که در دانشگاه تبریز برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضت تحقق بخش حاکمیت اسلامی در عرصه های فردی و جمعی به مثابه نقطه عطف در پیچ بزرگ تاریخ معاصر، معادلات تمدنی رایج مبتنی بر ارزش های غربی و شرقی سوسیالیستی و سرمایه داری را برهم زد و بارقه ی امیدی در دل مستضعفان عالم ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی، حاکمیت قانون اساسی و با کلمه توحید همت خود را برای بسط و گسترش ارزش های اسلامی به کار گرفت.

مجیدی گفت: یکی از اصلی ترین شعارهای انقلاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که این شعار نشان دهنده روح اصیل مردمی و اسلامی بودن انقلاب است و در این شعارها احیای کرامت انسانی، نقش مردم در حاکمیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد