مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-18بين الملل

فرمانده الحشد الشعبی: هیچ حمله ای به نیروهای ما در مرز سوریه صورت نگرفته است


فرمانده عملیات سازمان الحشد الشعبی در استان الانبار خبرهای مبنی بر حمله به نیروهای این سازمان در مرزهای عراق و سوریه را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری ظهر امروز یکشنبه از حمله پهپادی نیروهای اشغالگر آمریکایی به منطقه نوار مرزی عراق و این اخبار، گفت که بخش تحت فرماندهی وی، در امنیت کامل قرار دارد.

کانال تلگرامی الحشد الشعبی به نقل از مصلح گزارش داد، در مرزهای عراق و سوریه یا در داخل مناطق بیابانی عراق، هیچ حمله ای به نیروهای الحشد الشعبی صورت نگرفته است.

وی تأکید کرد: نیروهای ما در حال انجام مأموریت خود برای حراست از مرزها، تعقیب تروریسم، حمایت از سازه ها و کابلهای برق هستند .

این فرمانده الحشد در عین حال گفت که عملیات نیروهای الحشد موسوم به شیر صحرا نتایح مهمی در خصوص امنیت استان الانبار داشته است و تا زمان برقراری کامل امنیت در این استان، عملیات امنیتی ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که شبکه سعودی العربیه به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه مدعی شد که این کامیون حامل مهمات برای الحشد الشعبی بود که با پهپاد هدف قرار گرفت.

این حمله در حالی صورت می گیرد که قرار است تا چند روز دیگر، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق برای بررسی موضوع خروج مسالمت آمیز نیروهای آمریکایی عازم واشنگتن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده الحشد الشعبی: هیچ حمله ای به نیروهای ما در مرز سوریه صورت نگرفته است

فرمانده الحشد الشعبی: هیچ حمله ای به نیروهای ما در مرز سوریه صورت نگرفته است