مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-18سياسي

برگی جدید در دفتر قدرت موشکی ایران/ پرتابگرهای محفظه ای چه مزیت هایی دارند؟


پرتابگرهای محفظه ای موشک های بالستیک که در حجم گسترده در حال بکارگیری در نیروهای مسلح است، برگ جدیدی از قدرت موشکی ایران است که مزیت های عمده ای از جمله افزایش حجم آتش موشکی برای سرکوب دفاع هوایی دشمن دارد.

- گروه دفاعی خبرگزاری فارس: توان موشکی نیروهای مسلح ایران امروز به اصلی ترین بعد قدرت دفاعی کشور تبدیل شده و روند طی شده در سال های گذشته حاکی از تقویت، به روزرسانی و پویایی صنعت موشکی در کشور است چراکه همواره شاهد نوآوری در این حوزه و پیشروی آن همگام با نیاز عملیاتی و فناوری های روز دنیا هستیم.

ناگفته پیداست که آنچه امروز در حوزه موشکی نیروهای مسلح در ارتش و سپاه می بینیم بسیار متفاوت تر از سال های گذشته است؛ البته منظورمان از گذشته، گذشته خیلی دور نیست، توان امروزی حتی قابل مقایسه با چند سال گذشته هم نیست و شاهد این ادعا هم، اذعان یکی از کارشناسان و تحلیلگران غربی است که پس از عملیات موشکی حمله به عین الاسد می گوید ما شاهد یک جهش کوانتومی در توان موشکی ایران هستیم .

این جهش کوانتومی به طور خاص طی چند سال اخیر شاهد مثال های قابل توجهی دارد که پیش تر به تفصیل به هرکدام از آنها پرداخته شده است؛ اما به طور خلاصه می توان آن را در مواردی همچون افزایش قدرت سرجنگی ها، توسعه قابلیت های تاکتیکی (سکوهای پرتاب متحرک)، بهینه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگی جدید در دفتر قدرت موشکی ایران/ پرتابگرهای محفظه ای چه مزیت هایی دارند؟

برگی جدید در دفتر قدرت موشکی ایران/ پرتابگرهای محفظه ای چه مزیت هایی دارند؟