مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-18اجتماعي

هشدار در خصوص خطر طغیان رودخانه ها با تشدید بارندگی ها در 5 استان


با توجه به تداوم سامانه بارشی موسمی در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد، احتمال طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد.

- جی پلاس؛ کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم سامانه بارشی موسمی در استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این وضعیت امروز منجر به طغیان رودخانه های فصلی، جاری شدن روان آب در مسیل ها، آب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و انسداد موقت جاده ها می شود.

فریبا گودرزی روز یکشنبه درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت: اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با خطراتِ ناشی از ناپایداری های جوی، تقویت سازه های موقتی، اجتناب از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مراتع مرتفع و مسیل ها برای امروز و فردا توصیه می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای امروز بارش شدید باران همراه با رعد و برق و تندباد موقت در بخش هایی از استان های جنوب و جنوب شرق از جمله فارس، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان پیش بینی می شود.

وی گفت: برای فردا در همین نواحی با شدت کمتر، وزش باد را پیش بینی می کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته برای بخش شرقی کشور و سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زابل سرعت وزش باد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص خطر طغیان رودخانه ها با تشدید بارندگی ها در 5 استان

هشدار در خصوص خطر طغیان رودخانه ها با تشدید بارندگی ها در 5 استان