مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-18سياسي

قدردانی وزیر خارجه چین از نقش دولت روحانی در تقویت روابط تهران-پکن


چین خواهان همکاری با ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب ایران و دولت او برای پیشبرد سنت قدیمی اعتماد دوطرفه و حمایت میان دو کشور، تقویت تبادلات و همکاری های دوستانه، - چین خواهان همکاری با ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب ایران و دولت او برای پیشبرد سنت قدیمی اعتماد دوطرفه و حمایت میان دو کشور، تقویت تبادلات و همکاری های دوستانه، حفاظت از چندجانبه گرایی و عدالت بین الملل است.

وزارت امورخارجه چین اعلام کرد، وانگ یی در گفت وگوی تلفنی با وزیر امورخارجه ایران از نقش مثبت دولت روحانی در تقویت روابط تهران و پکن قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وانگ یی وزیر امورخارجه چین و محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران به صورت تلفنی با یکدیگر بحث و رایزنی کردند.

وزارت امورخارجه چین با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام این خبر افزود: وانگ یی در اظهارات خود گفت که چین از همکاری های مثبت رییس جمهور حسن روحانی و دولت او برای توسعه روابط ایران و چین در طول هشت سال گذشته تقدیر می کند.

در ادامه این بیانیه که روی وب سایت وزارت امورخارجه چین منتشر شده، آمده است: چین خواهان همکاری با ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب ایران و دولت او برای پیشبرد سنت قدیمی اعتماد دوطرفه و حمایت میان دو کشور، تقویت تبادلات و همکاری های دوستانه، حفاظت از چندجانبه گرایی و عدالت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر خارجه چین از نقش دولت روحانی در تقویت روابط تهران-پکن

قدردانی وزیر خارجه چین از نقش دولت روحانی در تقویت روابط تهران-پکن