مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-18اقتصادي

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران


طی هفته گذشته، 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، مسدود و از برداشت غیرمجاز بیش از 984 هزارمتر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی دشت های استان جلوگیری شد.

- طی هفته گذشته، 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، مسدود و از برداشت غیرمجاز بیش از 984 هزارمتر مکعب آب در سال از سفره های آب زیرزمینی دشت های استان جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدعلی قربانیان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران - در این باره گفت: بیشترین تعداد چاه های مسدود شده به ترتیب در شهرستان های تهران و شهریار است، طی مدت یاد شده با تلاش گروه گشت و بازرسی امور منابع آب دماوند و اخذ دستور قضایی، 10 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور شناسایی و مسدود شد.

وی با بیان اینکه انسداد چاه های غیرمجاز نقش موثری در جلوگیری از تشدید افت آب های زیرزمینی دارد، تصریح کرد: شناسایی و برخورد با چاه های غیرمجاز از وظایف اصلی تمامی امورهای منابع آب به شمار می رود و در طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی باید وضعیت بحرانی منابع آبی را با بهبود مصرف آب در بخش های اساسی از جمله کشاورزی که مهمترین و پر مصرف ترین به شمار می رود، کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران

انسداد 60 حلقه چاه آب غیرمجاز در تهران