مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:302021-07-18سياسي

امام جمعه کیش: با لباس متحد الشکل، بد حجابی را از بین ببرید


در راستای حل معضلات اجتماعی لازم است حراست ادارات و نهادها با نظارت بر رعایت لباس متحد الشکل، فضای ظاهری بد حجابی را در محل کار از بین ببرند تا حقق این مهم برای بهتر شدن فضا در جزیره کیش منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امام جمعه کیش گفت: دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه با انجام وظایف محوله خود می توانند 80 درصد معضلات اجتماعی جزیره را حل کنند.

حجت الاسلام احمد حسن زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در راستای حل معضلات اجتماعی لازم است حراست ادارات و نهادها با نظارت بر رعایت لباس متحد الشکل، فضای ظاهری بد حجابی را در محل کار از بین ببرند تا حقق این مهم برای بهتر شدن فضا در جزیره کیش منجر شود.

وی افزود: اینکه معضلات اجتماعی ناشی از تردد برخی مسافران از شهر ها و استان های مختلف به کیش و آشنا نبودن به فرهنگ غالب این منطقه سبب شده تلاش شورای امر به معروف در عمل نمودی نداشته باشد.

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر اینکه بین ساکنان کیش کمتر افرادی شناسایی می شود که گرفتار شدید معضلات اجتماعی باشند، گفت: برخی از معضلات اجتماعی در جزیره کیش را می توان در خودروهای کرایه ای، بازارها و کنار ساحل مشاهده کرد که از شهر ها و استان های مختلف به این منطقه سفر می کنند و هیچ ارتباطی با جزیره ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کیش: با لباس متحد الشکل، بد حجابی را از بین ببرید

امام جمعه کیش: با لباس متحد الشکل، بد حجابی را از بین ببرید