مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-18اقتصادي

9000 شغل برای مددجویان بوشهری ایجاد می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تا پایان سال جاری بیش از 9 هزار شغل با شناسایی افراد مستعد اشتغال برای مددجویان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران بانک ها اظهار داشت: یکی از اولویت های کمیته امداد در زمینه اشتغال استفاده از الگوهای نوین در زمینه اشتغال زایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال معیشتی از مهم ترین نیازهای خانواده ای مددجوی این نهاد است افزود: در این راستا با شناسایی و آموزش مددجویان و سپس پرداخت تسهیلات کم بهره، زمینه های اشتغال و کار آفرینی آنها فراهم می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: با ایجاد سازوکارها و هماهنگی بین کمیته امداد و بانک های عامل، موضوع اخذ ضمانت از مددجویان برای دریافت تسهیلات بانکی روان سازی شده و امیدواریم که امسال نیز شاهد شتاب بیشتری برای پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال باشیم.

وی ادامه داد: افزود: با توجه به ظرفیت های متعدد استان و از طرفی آمار بالای مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی آنها و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای این ولی نعمتان به عنوان یک اقدام بی نظیر برای امدادگران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9000 شغل برای مددجویان بوشهری ایجاد می شود

9000 شغل برای مددجویان بوشهری ایجاد می شود