مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-18اجتماعي

فوت یک نفر در سیل فارس


هشدارهای لازم مبنی بر ورود سامانه بارشی شدید هفته گذشته به تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام شده و برای مقابله با سیل و پیشگیری های لازم، - پس از پیش بینی و هشدارهای هواشناسی، تمام دستگاه ها به صورت صد درصد و به طور کامل آماده باش هستند.

بارش شدید باران در برخی از نقاط استان منجر به سیل و خسارت جانی و مالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان فارس سبب آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها و کندی تردد در محورهای مواصلاتی استان شد و براساس صحبت های رحیم آزادی، مدیرکل بحران استانداری فارس این بارش ها منجر به سیل شده و متاسفانه در شهرستان داراب یک کشته بر جای گذاشته است.

مدیرکل بحران استانداری فارس اعلام کرده است طی این بارندگی و وزش تندباد 21 تیر چراغ برق شکست و برق چهار روستای شمالی علامرودشت لامرد برای ساعاتی قطع شد.

همچنین در پی وزش باد و بارش باران شدید در شهرستان خنج به دامداران و به محصولات کنجد و مرکبات کشاورزان 112 میلیارد و 340 هزار میلیون ریال خسارت وارد شد.

آزادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه شهرستان های داراب و لامرد بیشترین میزان بارش ها را داشته است، گفت: هشدارهای لازم مبنی بر ورود سامانه بارشی شدید هفته گذشته به تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام شده و برای مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر در سیل فارس

فوت یک نفر در سیل فارس