مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-18سياسي

شرایط گرما تا دو هفته آینده برقرار است


شرایط گرما برابر پیش بینی هایی که از سوی سازمان هواشناسی در اختیار ما قرار می گیرد در یکی دو هفته آینده کماکان برقرار است.

- به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان عصر روز یکشنبه در آیین بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مرکز راهبری و پایش صنعت برق کشور اظهار کرد: کمیسیون انرژی، کمیسیون اصلی صنعت برق در مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان از یک طرف صدای صادق مردم هستند که باید انعکاس دهنده همه مسائل باشند و از سویی دیگر قانون گذار و پشتیبان دولت ها هستند.

وزیر نیرو با بیان اینکه نمایندگان باید مسائل را گره گشایی کنند تا معابر برای توسعه کشور باز شود، اضافه کرد: اولین و مهم ترین گره گشایی برای مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون انرژی کار ارزنده ای بود که در بودجه سال 1400 برای صنعت آب و برق انجام دادند.

ما زمان می خواهیم تا نتایج این گره گشایی ها را بتوانیم مطرح کنیم.

وی ادامه داد: شرایط گرما برابر پیش بینی هایی که از سوی سازمان هواشناسی در اختیار ما قرار می گیرد در یکی دو هفته آینده کماکان برقرار است.

اردکانیان با بیان اینکه خوشبختانه همه واحدهای تولیدی برق کشور در مدار هستند، گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در مدار بوده، کسانی که مولدهای خصوصی دارند، سازمان های دولتی، غیردولتی و نیروهای مسلح در حال همکاری هستند و مهم تر از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط گرما تا دو هفته آینده برقرار است

شرایط گرما تا دو هفته آینده برقرار است