مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-18سياسي

اعطای امتیاز ویژه به اعضای انجمن ها برای استخدام در ارگان ها


رییس انجمن مشاوره ایران در نامه هایی جداگانه به دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران و رییس سازمان بهزیستی، خواستار اعطای امتیاز ویژه به اعضای انجمن ها در هنگام امور استخدامی شد.

- ، انجمن مشاوره ایران در نامه ای به دبیر کمیسیون انجمن ها و رییس سازمان بهزیستی کشور، خواستار تعلق گرفتن امتیاز ویژه به احکام صادره از طرف انجمن ها در زمان استخدام و گزینش شده است.

متن این نامه ها به شرح زیر است: بسمه تعالی دبیر محترم کمیسیون انجمن های علمی ایران؛ جناب اقای دکتر محمد جلالی باسلام و احترام؛ انجمن ها از جمله نهادهایی هستند که نقش موثری در توسعه اجتماعی جامعه داشته و با اتکا بر توان انگیزشی بالای نیروهای جوان خود، سهمی جدی در توسعه اهداف علمی و کاربردی کشور ایفا می کنند.

همانطور که مستحضرید، فعالیت در سازمانهای های مردم نهاد (سمن، انجمن) و موسسات خیریه داوطلبانه بوده و افراد در ازای کار داوطلبانه خود انتظار دریافت هیچ گونه پاداشی نداشته و متعهدانه در راستای کمک های اجتماعی تلاش میکنند.

حال باید تصور کرد که چنین افرادی در ازای دریافت پاداش و حقوق چگونه متعهدانه و دلسوزانه به وظایف خود عمل کرده و در راستای اهداف سازمان و ارگان کوشش میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای امتیاز ویژه به اعضای انجمن ها برای استخدام در ارگان ها

اعطای امتیاز ویژه به اعضای انجمن ها برای استخدام در ارگان ها