مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:002021-07-18سياسي

وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم


وزیر نیرو با بیان اینکه خوشبختانه همه واحدهای تولیدی برق کشور در مدار هستند، گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در مدار بوده، کسانی که مولدهای خصوصی دارند، - وزیر نیرو با بیان اینکه خوشبختانه همه واحدهای تولیدی برق کشور در مدار هستند، گفت: نیروگاه اتمی بوشهر در مدار بوده، کسانی که مولدهای خصوصی دارند، سازمان های دولتی، غیردولتی و نیروهای مسلح در حال همکاری هستند و مهم تر از همه این ها خود مردم هستند که به درخواست ها پاسخ مثبت دادند.

ما هم شرمنده مضایقی هستیم که برای آنها ایجاد شده و همچنین ممنون این ارتباطی هستیم که وجود داشته و به درخواست ها پاسخ مثبت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان عصر امروز در مراسم بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مرکز راهبری و پایش صنعت برق کشور اظهار کرد: کمیسیون انرژی، کمیسیون اصلی صنعت برق در مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان از یک طرف صدای صادق مردم هستند که باید انعکاس دهنده همه مسائل باشند و از سویی دیگر قانون گذار و پشتیبان دولت ها هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید مسائل را گره گشایی کنند تا معابر برای توسعه کشور باز شود، اضافه کرد: اولین و مهم ترین گره گشایی برای مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون انرژی کار ارزنده ای بود که در بودجه سال 1400 برای صنعت آب و برق انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم

وزیر نیرو: شرمنده مردم هستیم