مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-18سياسي

دوره آموزشی امامان مناطق هدف بنیاد علوی برگزار شد


دوره آموزشی و توانمندسازی امامان مناطق هدف بنیاد علوی با عنوان «شهید امام پناه» و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

- تبریز- دوره آموزشی و توانمندسازی امامان مناطق هدف بنیاد علوی با عنوان شهید امام پناه و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره دو روزه شهید امام پناه ، مشتمل بر دوره آموزشی و توانمندسازی امامان مناطق هدف بنیاد علوی و همایش آموزشی توجیهی شریکه الامام ویژه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بوده که در تبریز در حال برگزاری است.

مسئله یابی، تبیین سند پیشرفت روستا، داوری، طب اسلامی، خانواده، از جمله عناوین کلاس ها و کارگاه های آموزشی این دوره است.

حجت الاسلام حسن شعبانی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی عصر یک شنبه در مراسم افتتاحیه این دوره، اظهار داشت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که ما به عنوان مبلغین دینی باید به آن بپردازیم مسئله خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که بنیان خانواده شکل می گیرد زوجین در ارتباط با یکدیگر و در تربیت فرزندان خود با مسائل مختلفی روبرو هستند که نیاز به مشاوره دینی دارند؛ شدت این نیاز به حدی است که اگر حوزه علمیه همه کارهای خود را تعطیل کند و فقط متمرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی امامان مناطق هدف بنیاد علوی برگزار شد

دوره آموزشی امامان مناطق هدف بنیاد علوی برگزار شد