مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:152021-07-18سياسي

بازدید اعضای کمیسیون شورا ها از پلیس فتا


سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی توان فنی پلیس فتا در کشف جرم در فضای مجازی در بازدید اعضای کمیسیون از این مجموعه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، روح الله نجابت روز یکشنبه در توضیح جلسه امروز کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای کمیسیون امروز بازدیدی از پلیس فتا در محل این مجموعه داشتند که میزان اشرافیت پلیس فتا در فضای مجازی بررسی شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: محور دوم جلسه به گزارشی اختصاص داشت که دوستان درخصوص کاهش 23 درصدی میزان جرایم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال 99 نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارائه کردند و با توجه به اقدامات صورت گرفته به ویژه موضوع رمز های یکبار مصرفی که برای کارت های بانکی و خرید های اینترنتی پیش بینی شده بود این اتفاق رقم خورده بود.

نجابت خاطرنشان کرد: از دیگر گزارش های دوستان هم موضوع آموزش مستمر صنوف و کسب و کار ها برای مصون ماندن از خطرات حوزه سایبری بود.

وی اضافه کرد: محور دیگر جلسه امروز کمیسیون به انتظار پلیس فتا از مجلس برای پر کردن خلا های قانونی که این دوستان در عمل با آن مواجه شده بودند اختصاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون شورا ها از پلیس فتا

بازدید اعضای کمیسیون شورا ها از پلیس فتا