مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:202021-07-18اقتصادي

کاهش 500 مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه


اعمال تعطیلی پنجشنبه ها در ادارات تاکنون سبب کاهش 500 مگاواتی مصرف برق شده است.

- به نقل از خانه ملت، رییس به همراه جمعی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس از مرکز دیسپاچینگ ملی برق با حضور وزیر نیرو، به منظور نظارت بر اقدامات انجام شده جهت کاهش و جلوگیری از قطعی های برق بازدید کردند.

بنابراین گزارش در ابتدای این بازدید جلسه ای برگزار شد که در آن مدیران صنعت برق، طی گزارشی به توضیح وضعیت صنعت برق کشور پرداختند.

طبق گزارش ارائه شده، صنعت برق کشور اکنون هم به لحاظ ظرفیت و هم به لحاظ توان فنی و مهندسی در سطح منطقه حائز رتبه برتر است و تداوم رشد اقتصادی کشور مستلزم برخورداری از یک شبکه تامین انرژی الکتریکی مطمئن و پایدار است.

همچنین از سال 1382 تاکنون در شبکه برق کشور خاموشی سراسری اتفاق نیفتاده است و به عبارت دیگر در طی بیش از 18 سال گذشته شبکه برق کشور دارای پایداری سراسری بوده است که این بهبود، موفقیت بزرگی برای صنعت برق کشور بشمار می آید.

این گزارش می افزاید: فریدون حسنوند با بیان اینکه قطعی های برق از حدود یک ماه گذشته سوالات متعددی را برای مردم و نمایندگان آن ها در خانه ملت ایجاد کرده است، گفت: برگزاری این جلسات ضمن شفاف سازی موضوع و بیان دلایل مشکلات ایجاد شده، می تواند در تبیین مسیر در آینده و اتخاذ راهکارهای تقنینی و نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 500 مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه

کاهش 500 مگاواتی برق با تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه