مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-18بين الملل

دفاع زاخارووا از تماس های روسیه با طالبان و انتقادش از آمریکا


سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید که مسکو با حفظ تماس با طالبان و تشویق آنها به گفت وگوهای مستقیم با دولت افغانستان، بند قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را اجرای می کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید که مسکو با حفظ تماس با طالبان و تشویق آنها به گفت وگوهای مستقیم با دولت افغانستان، بند قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را اجرای می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که مسکو با حفظ تماس با طالبان و تشویق آنها به گفت وگوهای مستقیم با دولت افغانستان، بند قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را اجرا می کند.

وی یادآوری کرد که در ماه مارس سال 2020 میلادی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای را به تصویب رساند که اولویت آن، نیاز به تشویق و انجام مذاکرات بین الافغانی بود – آنچه روسیه سال ها در مورد آن صبحت می کرد.

همچنان این قطعنامه فراخوان کشورها برای تسهیل مذاکرات شده است.

زاخارووا در برنامه تلویزیونی عصر یکشنبه با ولادیمیر سولوویف در کانال روسیه-1 گفت: بله، در واقع طالبان به عنوان سازمان در کشور ما ممنوع است.

حقیقت این است که روسیه مکرراً بر این موضوع تاکید کرده است که نه تنها پشتیبانی نمی کند بلکه از هر راه ممکن عزم خود را در مبارزه با تروریسم بین المللی و رد هرگونه فعالیت تروریست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع زاخارووا از تماس های روسیه با طالبان و انتقادش از آمریکا

دفاع زاخارووا از تماس های روسیه با طالبان و انتقادش از آمریکا