مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-18اقتصادي

نجار: امسال 54 درصد کاهش بارندگی داشتیم


هران یک مرکز جمعیتی بزرگ است و تا پیش از این همه حوادثی که رخ داده در مناطق کم جمعیت بوده است و تجربه ای در حد کلانشهری مانند تهران با این جمعیت عظیم را نداریم.

- معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت که امسال نسبت به سال گذشته حدود 54 درصد کاهش بارندگی داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اسماعیل نجار عصر یکشنبه در مراسم رونمایی و بهره برداری از آخرین دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: هر میزان بارش در سطح کشور کاهش یابد باید به بحث سازگاری با کم آبی توجه بیشتری شود که امیدواریم با صرفه جویی در بخش کشاورزی و شرب، از بحران امسال به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 98، 250 سد پُر از آب شد و دریاچه ارومیه 55 سانتیمتر افزایش سطح آب داشت، افزود: در آن سال بارشهای مناسبی داشتیم، هرچند آسیب هایی به همراه داشت اما به نوعی ناشکری کردیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: تهران یک مرکز جمعیتی بزرگ است و تا پیش از این همه حوادثی که رخ داده در مناطق کم جمعیت بوده است و تجربه ای در حد کلانشهری مانند تهران با این جمعیت عظیم را نداریم.

وی افزود: باید اراده کنیم درست بسازیم و درست نظارت کنیم؛ در حالی که متولیان امر در ساختن بناها و سازه ها توجه چندانی نمی کنند و با وقوع بحران حتی مراکز درمانی که باید تاب آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجار: امسال 54 درصد کاهش بارندگی داشتیم

نجار: امسال 54 درصد کاهش بارندگی داشتیم