مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:452021-07-18اقتصادي

آغاز ساخت یک مخزن پنج هزار مترمکعبی در نظرآباد


نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اختصاص 55 میلیون مترمکعب از آب سدهای طالقان و امیر کبیر کرج به استان البرز گفت: توسعه زیر ساخت ها برای جذب این سهمیه در دستور کار است.

- ادامه اقدامات زیربنایی برای تأمین آب شرب پایدار در البرز؛ آغاز ساخت یک مخزن پنج هزار مترمکعبی در نظرآباد ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اختصاص 55 میلیون مترمکعب از آب سدهای طالقان و امیر کبیر کرج به استان البرز گفت: توسعه زیر ساخت ها برای جذب این سهمیه در دستور کار است.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه 27 تیرماه در آیین کلنگ زنی احداث مخزن 5000 مترمکعبی آب شرب شهرستان نظرآباد، افزود: بر همین اساس طی یک ماه گذشته تاکنون این دومین پروژه ذخیره و تصفیه خانه آب است در شهرستان های فردیس و نظرآباد استان البرز کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: هرکدام از این مخازن دارای 5000 مترمکعب ظرفیت بوده که باید به تدریج سهمیه اختصاصی استان وارد مدار مصرف شود.

شهبازی گفت: پروژه تامین آب شهرک فرهنگیان وآزادگان نظرآباد از محل اعتبارات تنش آبی تامین بودجه شده و این پروژه در مدت زمان یک سال اجرا و بهره برداری می شود.

استاندار البرز بیان کرد : با وجود اینکه دو سد بزرگ در استان داریم اما اکنون بیش از 80 درصد آب آشامیدنی استان از منابع زیر زمینی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت یک مخزن پنج هزار مترمکعبی در نظرآباد

آغاز ساخت یک مخزن پنج هزار مترمکعبی در نظرآباد