مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-18اقتصادي

خروج سیمان از اردبیل ممنوع شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به دلیل کاهش میزان تولید سیمان در کارخانه نمین، خروج سیمان از استان اردبیل ممنوع شد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به دلیل کاهش میزان تولید سیمان در کارخانه نمین، خروج سیمان از استان اردبیل ممنوع شد.

رامین صادقی 27 تیر در جریان بازدید از روند فعالیت کارخانه سیمان نمین اظهار کرد: با اعمال مدیریت شبکه برق و خاموشی ها در کارخانه سیمان، ظرفیت تولید این کارخانه به دو سوم کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: ظرفیت اسمی کارخانه سیمان نمین بر اساس پروانه صادر شده سه هزار و 500 تن در روز بود که با توجه به اعمال خاموشی های مکرر برق در واحدهای صنعتی این میزان تولید هم اکنون به دو هزار تن کاهش یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کاهش ظرفیت تولید کارخانه سیمان در نمین مشکلاتی را در عرضه و بازار این محصول به وجود آورده به طوری که همزمان با فصل کاری کاهش تولید فرصتی را برای سودجویان رقم زده تا با دلالی و سودجویی به فکر افزایش قیمت سیمان بیفتند.

صادقی افزود: با تقویت حوزه نظارت و بازرسی های تلاش می کنیم تا مشکل به وجود آمده را به سرعت برطرف کنیم و با افزایش ظرفیت تولید کارخانه سیمان به توان قبلی نیاز بازار را پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سیمان از اردبیل ممنوع شد

خروج سیمان از اردبیل ممنوع شد