مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-18ورزشي

رقابت بادران و هوادار با 2 تیم گیلانی و تلاش برای کسب جواز صعود


در هفته پایانی لیگ دسته یک نمایندگان فوتبال گیلان، دو تیم ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا با دو تیم صدر جدولی هوادار و بادران روبرو خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال ایران دوشنبه 28 تیر تیم ملوان لیگ برتر فوتبال ایران را دارند و اگر شرایط عجیب و غریب فوتبال ایران دامن گیر نمایندگان فوتبال گیلان نمی شد، حتما در صدر جدول قرار داشتند و از گزینه های صعود به سطح اول فوتبال ایران بودند.

  با توجه به شرایط جدول رده بندی، دیدار تیم های گیلانی ملوان و شهرداری آستارا با رقیبان شان و همچنین سایر تیم های صدرنشین جدول از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل تقابل تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران و شهرداری بندرآستارا در مقابل هوادار از حساس ترین بازی های هفته پایانی لیگ دسته اول کشور محسوب می شود.

  همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که متاسفانه سقوط این تیم مسجل شده، باید در هفته پایانی این مسابقات در سیرجان رو در روی تیم آرمان گهر قرار گیرد.

  متاسفانه شرایط لیگ امسال به گونه ای پیش رفت که تیم شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل لیگ یک با شرایطی روبرو شد که در انتهای فصل دست محتاج یک برد بود که به لیگ دو سقوط نکند و خوشبختانه این اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بادران و هوادار با 2 تیم گیلانی و تلاش برای کسب جواز صعود

رقابت بادران و هوادار با 2 تیم گیلانی و تلاش برای کسب جواز صعود