مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:302021-07-18اقتصادي

اشتغال از محورهای اساسی کمیته امداد/ایجاد 9 هزار شغل تا پایان سال جاری


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد بیش از 9 هزار شغل تا پایان سال 1400 در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری یک شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشتغال و خودکفایی از محورهای اساسی فعالیت این نهاد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و در این راستا با شناسایی و آموزش مددجویان و سپس پرداخت تسهیلات کم بهره، زمینه های اشتغال و کارآفرینی آنها فراهم می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: باتوجه به ظرفیت های متعدد استان و از طرفی آمار بالای مددجویان تحت حمایت، توانمندسازی آنها و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای این ولی نعمتان به عنوان یک اقدام بی نظیر برای امدادگران محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در سال 99 علی رغم همه مشکلات اقتصادی با پرداخت بیش از 174 میلیارد تومان زمینه ایجاد بیش از 8 هزار شغل در دو سرفصل کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به وجود آمد.

میری با اشاره به برنامه های اشتغال زایی این نهاد در سال 1400 نیز گفت: تعهد داریم تا پایان سال جاری 9 هزار و 688 مورد شغل در دو سرفصل کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک های عامل ایجاد کنیم که این برنامه با شناسایی افراد مستعد، آموزش آنها و سپس معرفی جهت اشتغال انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال از محورهای اساسی کمیته امداد/ایجاد 9 هزار شغل تا پایان سال جاری

اشتغال از محورهای اساسی کمیته امداد/ایجاد 9 هزار شغل تا پایان سال جاری